پوشش نانو ضد اب

folder_openجدیدترین مقالات
commentبدون دیدگاه
عایق ضد اب رطوبتی نانو . جایگزین ایزوگام و قیرگونی
5/5 - (1 امتیاز)

پوشش نانو ضد اب

پوشش نانو ضد اب همان طور که از اسمش پیداست مخصوص سطوحی هستند که در معرض نم و رطوبت هستند . برای جلوگیری ازخطرهای احتمالی  و کاهش هزینه باید تمامی سطوح اببند باشند. برای انجام این کار شما می توانید به 2 روش انجام دهید که در ادامه با انها بیشتر اشنا خواهید شد .

عایق های رطوبتی نانو را می توان هم زیر کار و هم روی کار استفاده نمود .نحوه ی استفاده بسیاراسان است برای اجرا مثل روش های قدیمی و سنتی نیاز به حراارت و گرمای طاقت فرسا نیست . می توان به راحتی با قلطک و یا قلمو سطح مورد نظر را اببند نمود .

اگر سطح مورد نظر در حال ساخت باشد می توانید قبل از زدن متریالی همچون سنگ و یا سرامیک از عایق های رطوبتی نانو استفاده نمائید که بهترین جایگزین برای عایق های همچون ایزوگام وقیرگونی هستند .

چنانچه سطح از قبل ساخته شده باشد . و دچار نم و رطوبت باشد . می توان با استفاده از پوشش های نانو ان را برای همیشه اببند و ابگریز خواهد شد .

به طور کلی می توان گفت عایق های ضد نم به 2 دسته تقسیم می شوند :

1 عایق های بی رنگ نانو ( به صورت شفاف و کریستالی می باشد   و همچون استری شفافی عمل می کند)

2 عایق های رنگی نانو ( همان طور که از اسمش پیداست به صورت رنگی اجرا می شود و سطح را می پوشاند)

این دو مدل از پوشش های ضد اب پس از اجرا سطح را اببند و ابگریز می نمایند .نحوه ی اجرای این دو عایق کاملا شبیه به هم می باشد . که در ادامه با ان ها بیشتر اشنا خواهید شد . تنها تفاوت این دو رنگ نهایی ان ها می باشد .

اجرای پوشش بی رنگ ضد اب نانو:

در ابتدا باید بدانید که عایق بی رنگ مثل استری شفاف سطح را کاملا می پوشاند و برای سطح یکدست  به کارمی اید . مثل سنگ و سرامیک و ….زیرا پس از اجرارنگ متریال استفاده شده را تغییر نمی دهد . و تنها با نفوذ در ان ، ان راضد  می نماید.

قبل از شروع عایق کاری باید سطح را کاملا تمیز و عاری ازگرد و غبار کنید . تا عایق نانو به راحتی به سطح بچسبد و پس از خشک شدن سطح شما تمیز به نظر برسد .

سپس با پودرمخصوص  بندکشی نانو تمامی خطوط ما بین کاشی و سرامیک ها مجدد ترمیم می شود.که پس از خشک شدن شروع به عایق کری می نماید .که این کار با قلمو و یا غلطک انجام میشود . و این مایع شیری رنگ را در 2 مرحله بر روی سطح اعمال می کنید .

نکته ی قابل توجه این است که پوشش بی رنگ نانو راروی سطوحی همچون: پشت بام و تراس ، بالکن ؛سرویس بهداشتی ها ، و…. تمام سطوحی که از متریال یکدستی برخوردار هستند می توان  به راحتی و در کوتاه ترین زمان استفاده نمود.

اجرای پوشش رنگی ضد اب نانو:

این نوع از عایق همان طور که از اسمش پیداست به صورت رنگی بر روی سطح اعمال می شود . و پس ازاجرا تمامی سطح را می پوشاند . عایق رنگی نانو  را روی سطحوحی که از متریال زیبا  یکدستی استفاده نشده اجرا می کنند . مثل سطح : سیمانی، یا ایزوگام و قیرگونی ویا بر روی متریالی که در گذر زمان و به دلیل فرسایش زیبایی خود را از دست داده اند . می توان باعایق رنگی نانو سطح راکاملا زیبا و یکنواخت و همچنین اببند نمود .

به طور کلی می توان گفت:

عایق های رطوبتینانو را روی :آردواز و ایرانیت ، ورقهای سیمانی و بتن ،سنگ های رسوبی و آهکی ، ایزوگام و قیرگونی ، سرامیک و موزائیک ، گچی و اسفالت ، چوبی و کاه گلی فلزی و سفالی ،و غیره … به راحتی و در کوتاه ترین زمان اجرا نمود .

ویژگی های منحصربفرد پوشش های ضد اب نانو:

نصب سریع و اسان، می توان با غلطک و قلمو  به راحتی ور درکوتاه ترین زمان سطح مورد نظر را آببند و ابگریز نمود.

پس از اجرا به سرعت خشک می شود.و پس از خشک شدن مانعی برای تردد و جابه جایی وسایل موجود ندارد  .

سازگار با محیط زیست می باشد . و در تمامی نقاط با هر نوع اب و هوایی قابل اجرا می باشد .

نوع رنگی دارای طیف رنگی بالایی است . و پس از خشک شدن می توان روی ان  خط کشی و شابلون زنی انجام داد.

دارای خاصیت انعطاف پذیری  و الاستیکی است . بدون درز و شکستگی خشک می شود.

مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، اسیدی ،نفتی و مشتقات است .

برای اجرا نیازبه تخصص بالایی نیست . بدون بو وزیان  می باشد .

برای اجرا نیازی به تخریب لایه های زیرین نیست .

در نوع رنگی رنگ امیزی و عایق کاری همزمان انجام می شود .

مقاوم در برابر یخ زدگی تا -40 درجه و حرارت و گرما تا +120 درجه می باشد .

غیر سمی و غیر اتش زا می باشد.

ضد جلبک و قارچ و باکتری می باشد.

و سهولت در شست و شو از ویزگی های منحصر بفرد عایق های نانو به حساب می اید.

لازم به دکر است قیمت مناسب، عمر طولانی و اجرای اسان باعث شد تا پوشش رطوبتی جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی مثل لیزوگام و قیرگونی به شمار اید.

سخن پایانی شرکت نانو تینوش :

شرکت نانو تینوش با 17 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی ایزوگام و عایق نانو در کنار شما عزیزان است تا به رحتی و با بهترین متریال موجود در بازار بتوانید سطح مورد نظر را عایق نماید . و از ضررهای مالی جلوگیری نماید.و همچنین براای نشان دادن حس نیت خود و اسودگی خاطر شما عزیزان تمامی محصولات را  با ضمانت نامه و گارانتی ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : -----------------------

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست