عایق نانو

5/5 - (1 امتیاز)

عایق نانو

شرکت نانو تینوش در این مقاله قصد دارد برای شما از عایق ای ضد اب  بیشتر بازگو کند. تا در صورت نیاز و داشتن نم و رطوبت بر روی هر سطوحی بتوانید به راحتی و درکوتاه ترین زمان ان را اببند نمائید .

برای داشتن سطحی ضد اب مثل پشت بام باید ان را به صورت اصولی اببند نمود . در غیر این صورت در مدت زمان کوتاهی شما شاهد نم و رطوبت خواهید بود که هم ظاهر زشتی دارد و هم خسارت مالی در پی خواهد داشت . وبرای ساکنین اصلا خوشایند نخواهد بود .

شرکت نانو تینوش با داشتن بیش از 17 سال سابقه در زمینه ی ایزوگام و  عایق نانو قصد دارد  بهترین و راحت ترین روش اببند را برای شما بازگو کند . پس تا انتها همراه ما باشید تا از ویژگی و مزایای عایق های نانو بیشتر بدانید.

برای ضد اب شدن پشت بام و یا سطوحی که دربرابر نم و رطوبت قرار می گیرند از ایزوگام و یا قیرگونی استفاده می کنند .روش های سنتی به دلیل مقاوم نبودن در برابر اب و یخ زدگی  بعد از مدتی دچار ترک و شکستگی  می شود . و با کوچک ترین بارندگی و یا شست و شو سطح دچار نم و رطوبت می شود .

پوشش های رطوبتی  نانو به دلیل داشتن پلیمرهای اب بسیار مقاوم تر از روش های سنتی هستند . و برای اجرا نیاز به حرارت و گرما بیش از حد نیست . شما در هر شرایط محیطی می توانید عایق های نانو را به صورت سرد و همراه با غلطک و یا قلمو اجرا نمائید .

به طورک کلی عایق های نانو ر به دو دسته ی : عایق بی رنگ نانو و یا کریستالی و عایق رنگی نانو تقسیم می کنند .

عایق بی رنگ:

همان طور که از اسمش پیداست  پوشش بی رنگ مایع شیری رنگی است که پس از اعمال رو ی سطح و نفوذ داخل مصالح مانند استری بی رنگ سطح را می پوشاند . و ان را برای همیشه اببند و ابگربز می کند .

برای اجرای عایق بی رنگ نانو لازم است که ابتدا سطح را کاملا تمیز و عاری از هر گونه  لکه و کثیفی کنید . به دلیل شفاف بودن عایق نانو و استری بودن ان سطح کاملا نمایان است . پس حتما باید سطح تمیز باشد . به طور کلی می توان گفت عایق های بی رنگ را بر وری سطوحی که یکدست و زیبا هستند اعمال می کنند . مثل : سنگ ،کاشی،و….

پس از شست و شو و خشک شدن سطح با پودر بندکشی نانو تمامی درزها و بندکشی ها مجدد ترمیم می شود . که این عمل به اببند شدن سطح مورد نظر بسیار کمک می کند . در انتها هم 2 الی3 بار عایق بی  رنگ نانو را روی سطح اعمال می شود . که پس از خشک شدن سطح برای همیشه اببند و ابگریز گردیده است .

عایق رنگی نانو:

 

عایق رنگی نانو  مدل دیگری از این پوشش ضد اب است که  دارای پیدمنت است . و پس از اجرا سطح را کاملا می پوشاند .این نوع از پوشش درای طیف رنگی بسیار بالایی است که شما می توانید متناسب با سلیقه ی خود رنگ را انتخاب نمائید .عایق رنگی ضد اب را برای سطوحی به کار می برند که دارای زیبایی   یکدستی نباشد. مثل سیمان ، ایزوگام ، قیرگونی و غیره … یا سنگ  و سرامیکی که در گذر زمان و فرسایش زیبایی خود را از دست داده است .

با اعمال عایق رنگی شما شاهد  سطحی زیبا و یکدست و در نهایت اببند خواهید شد . طریقه ی اجرای این 2 عایق کاملا شبیه به هم است . و تنها تفاوت ان ها در رنگ نهایی ان ها می باشد .

مزایای خاص عایق نانو :

عایق های رطوبتی بر اسااس پلیمرهای اب می باشند . به همین دلیل به صورت مایع و سرد همراه با غلطک و قلمو قابل اجرا هستند .

برای اجرای  نیاز به تخصص بالایی نیست .با تجربه ایی کم می توان در زمانی کوتاه سطح مورد نظر را اببند نمود .

پوشش ضد اب  نانو را  روی هر سطحی با هر زیر ساختی بدون نیاز به تخریب  می توان اجر نمود .

در نوع رنگی عایق های رطوبتی طیف رنگی بالایی وجود دارد .می توانید نسبت به سلیقه ی خود رنگ مورد نظر را انتخاب نمائید .

پس از اجرا ی عایق رطوبتی رنگی و خشک شدن ان امکان طراحی و شابلون زنی وجود دارد .

با اجرای این نوع از پوشش نانو ( عایق رنگی ) همزمان  رنگ امیزی و عایقکاری انجام خواهید داد .

سازگار با محیط زیست هستند . ضد بو  و ضد حساسیت هستند.

قابلیت اجرا روی هر سطح شیب داری را دارند .

در برابر یخ زدگی تا -40 درجه سانتی گراد و در برابر گرما تا +120 درجه مقاومت دارد .

دارای  UV  می باشد در برابرنور خورشید زرد یا پوسته نمی شود .

دارای خاصیت انعطاف پذیری و الاستیکی است . بدون درز و شکستگی خشک می شود  .و برای تردد مانعی وجود ندارد.

مقاوم در برابر مواد شیمیایی ،اسیدی ،نفتی  و مشتقات است .

غیر سمی و غیر اتش زا بودن  از ویژگی های دیگر عایق های نانوبه شمار می اید .

و همچنین سهولت در شست و شو ، قیمت مناسب ، اجرا اسان ، طول عمر عایق نانو باعث شده تا جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی مثل ایزوگام و قیرگونی محسوب شود .

روی هر سطحی مثل : سنگ و سرامیک ، کاشی و موزائیک ، ابزوگام و قیرگونی ، سیمان  و بتن ، اسفالت ، فلزی و سفالی ، چوبی و کاهگلی ،آردواز و ایرانیت ، چوبی و گچی و غیره  به راحتی قابل اجرا است .

سخن پایان نانو تینوش:

شرکت تینوش با داشتن بیش از 17 سال سابقه در زمینه ی ایزوگام و نانو درخدمت شما عزیزان است تا در  صورت نیاز بتوانید به راحتی سطح مورد نظر را اببند وابگریز نمائید . و با در دست داشتن بهترین متریال موجود در بازار و همچنین کارشناسان حرفه ایی و برای اسودگی خاطر شما عزیزان تمامی محصولات حود را با گارانتی و ضمانت نامه ارائه می دهد. –

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست